Sunday, February 25, 2007

မႏွင္းဆီမ်ားအေၾကာင္း

ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ေက်ာက္ဆူးခ်ေနတဲ့ “ယူနီစန္” ဟာ
ပါရီၿမိဳ႕လယ္ရဲ႕ ကေဖးဆုိင္တစ္ဆုိင္ပါဘဲ
ဒီမွာေတာ့
ကၽြန္ေတာ့္လက္ဖက္ရည္ပုံမွန္ဆိမ့္ဆိမ့္တစ္ခြက္ဟာ
ေတာ္စတြိဳင္းရဲ႕ ပ်ားရည္တစ္စက္ျဖစ္တယ္
စားပြဲေပၚမွာ ေ၀့၀ဲေနတဲ့ အခုိးအေငြ႕ေတြဟာ
မာယာေကာ့စကီးရဲ႕ ေဘာင္းဘီ၀တ္မုိးတိမ္းေတြျဖစ္တယ္
ျဖဳန္းခနဲ႕
ကၽြန္ေတာ့္လက္ဖက္ရည္ပန္းကန္ထဲမွာ
ႏွင္းဆီတစ္ပြင့္
၀ီလွ်ံဘလိတ္ရဲ႕ မွားတဲ့ႏွင္းဆီတစ္ပြင့္
႐ုတ္တရက္ျပဳတ္က်လာတယ္။
ကၽြန္ေတာ္ေခါင္းေမာ့ၾကည့္လုိက္ေတာ့
ႏွင္းဆီကုိခြင့္လႊတ္ပါရွင္တဲ့
မိန္းကေလး ႏွင္းဆီဆုိသူက
သူ႕ႏွင္းဆီတစ္ပြင့္ ျပန္ေတာင္းေနတယ္
ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေပးလုိက္ပါတယ္
ခြင့္လႊတ္ျခင္းဆုိတာ
ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ ယူနီစန္ကေဖးမွာ
တစ္႐ႈးေတြ ထည့္ထားသလုိပါဘဲ
ၿပီးမွ
ကၽြန္ေတာ့္လက္ဖက္ရည္
ကၽြန္ေတာ္ျပန္ေသာက္ၾကည့္လုိက္တယ္
ညီေလးေရ
ႏုိ႕စိမ္းနည္နည္းထပ္ျဖည့္ေပးစမ္းပါဦး။ ။
ေမာင္သင္းပန္
(႐ုပ္ရွင္ေတးကဗ်ာ-၂၀၀၇-ဇန္န၀ါရီလ)

No comments: